söndag 3 maj 2009

långhelg.. =)

nu e denna helg slut med valborg å allt.. =) super skoj helg. =) började med torsdag då de va valborg å jag va i sal amed hela gänget..s uper trevligt å jätte roligt.. =) åkt med den "gula bussen dit" å den "vita bussen" hem. haha.. å grattis andreas till körkortet.. ska väl inte glömam de.. =)
sen i fredags blev de lugnt.. gjorde inget alls typ.. va hemam å tog de lugnt.. =)
i lördags va vi bjudna hem till micke å martina å grilal tillsammans med dom å sofia å johan å lilal alexander.. oj, va söt han e.. =) så duktig å gå å allt.. =)
nästana tt man längatr tille n liten själv.. =) men de får vänta ett tag till.. =) tycker alla ska ha barn nu så då tänker jag bryta den trenden å skaffa barn sen.. haha..
å förresetn, i går tog jag min premiärtur på inlines också.. =) skulle vart emd martina men hon hade fultl upp hemma så jag fick åka själv.. =) men de va skönt å väldigt varmt va de då det vart fint väder hela helgen.. =)
å idag blir de lugnt.. bara ligga hemam å mysa å ha de bra.. haha.. kanske blir ett tilla vsnitt av mordkommisionen ikväll då jag har kommit in på den serien nu.. =) men sak nog försöka plugga så mycke som möjligt då jag har ett arbete kvara bara.. vill verkligen ha de här färdigt till sommaren så jag kan söka till polishögskolan i höst.. =)

ha de bra alla..

puss

1 kommentar:

Hemliig sa...

ja du o ja gumman vi skaffar barn sen när alla andra redan fårr unge =) haha vi är lite efter vi =)