tisdag 5 maj 2009

plugga..

japp, här sitter jag i min ensamhet å försöker plugga.. så kul när man kör fast hela tiden å inte kan göra nått fören man får svar från läraren som sitter i andra sidan änden på nätet.. haha.. lr han sitter i fagersta.. =)

hmm.. tur att jag har lektion idag så jag blir klar emd de här så jag kan ägna mig åt tentan jag har nästa vecka till 100 %..

å den 6 juni e jag behörig till att söka till polishögskolan i höst.. hopaps verkligen att jag lyckas komam in på första försöket.. =) skulel va så häftigt.. å kul.. då börjar äntligen de liv jag alltid velat leva.. =))

till nå annat.. =))
jag har fått nå dille på knäckemacka å makrill i tomatsås.. =)) haha.. äter de typ jämt.. =) de e ju så gott.. =)

igår va jag å martina till västerås förresten för att hämta min syster som kom hem fgrån norge..=))) va in på typ alal affärer på hela erikslund å jag käpte ingenting.. fick jätet mycke beröm när jag kom hem.. =) kände mig jätte stolt.. =) så bjöd jessic amig å martina på mcdonalds så jag la inte ut ett öre på hela roadtripen.. =))

duktigt av mig tycker jag..

just ja, e de någon som vet hur man blir av med myror då man inte vet vart dom kommer ifrån å myrmedel inte funkar...
har fått en hel myrinvasion här hemma å de kommer bara mer å mer.. har lagt ut myrmedel typ överallt men dom hittar ändå in å så vill jag inte lägag ut alltför mycke då katten kan slicka i sig de.. han har inet gjort de än men man vet aldrig. =)) nån som kan hjälpa mig???

haha. å en sak till.. läser på alla mina underbara vännersblogagr om barnnamn å grejor.. de e så himla kul för när jag va typ as liten.. lr ja, när jag å mitt ex blev tillsammans typ.. kasnke lite innan lr nått.. inte rirkgit säker.. iaf super länge sen, då kom jag på att när jag sak skaffa barn å allt de där så vill jag ha en pojke å en flicka... å de roliga e att jag har namn på båda två.. åd om namnen har alltid suttit kvar i mitt huvud..

som jenny säger.. tycker om ovanliga namn..

mian namn e dock inet så jätte ovanlia men de e endå två namn jag fastnat för..

de e RIVER å NICOLE

tycker de e så himla fint..

å de roliga emd e hela att alla ni som ska ha barn har typ jätet svårt att hitat namn men jag som inte ska ha barn jag vet precis va mina barn ska heta.. haha..

jaja.. nu ska jag fortsätta plugga.. =)))

ha de bra alla.. å kom ihåg att hjälpa mig med mitt myrproblem.. =)

puss

1 kommentar:

Jenny sa...

hjälp mig men pojknamn!!! puss