onsdag 6 maj 2009

domen kommen.. =((

fick mig nog en tankeställare idag när jag läste fagerstaposten.. fick kallsvettningar i hela kroppen.. tycker de e läskigt sånt där..
när jag va på förhör hade den dömde sagt att jag hade en anledning att sätta dit honom å åklagaren frågade mig om de va sant. hmm.. tog en stund innan jag svarade.. jag har ingen anledning tilla tt ljuga å säga en sak som inte e sant heller.. så jag sa nej.. men innerst inne så kommer jag alltid att känna nått hat mot dig å de hoppas jag att du vet å förstår.
men jags a nej för att jag inte tyckte inte att de hörde till denna dom.
men nu när jag läste fagerstaposten å de stod:

"tingsrätten tror inte heller att det finns någon särskild anledning att tro att någon av gärningsmännen kommer att begå fler brott och man dömer dem därför till villkorlig dom med samhällstjänst och inte fängelse"

om jag då berättat vad han gjort mot mig tidigare hade det blivit en helt annan dom.
men som jag sa förut jag ville att han skulle få sitt straff då han gjorde de å inte nu när han ska ha "barn".

men men.. nu e domen satt å de e väl rätt dom han fått..

jaja.. nog om de.. nus ka jag plugga sen sak jag hämta chili å gå ut å gå med han å martina å rocco.. =)

ha de bra..

puss

Inga kommentarer: