fredag 24 april 2009

fredag!!

idag e de fredag å super duper fint väder.. å ikväll ska jag ha tjejmiddag här med bästa flickorna i världen.. =)
men vi har inte kommit överens om vad vi ska äta än.. haha..
å så måste jag bara skryta lite om att jag har vart ut å sprungit en sväng på morgonen.. lr först gick vi runt den banan jag skulel springa.. typ 2 km men ska mäta upp den ordentligt med bil så jag vet precis. sen när vi kom tillbaka så sprang jag samma sträcka själv på tid. mitt mål är ju att kunan springa 2 km på 10 minuter.. å när jag kom tillbaka så hade jag sprungit på p minuter typ. super glad över att jag lyckats.. om jag håller de här tempot hela sommaren så kommer jag in på polishögskolan.. =) äntligen.. lr jag klarar iaf fystestet.. men de e de som jag oroar mig mest för på hela intagningen.. haha.. hmm.. å inte nog med att jag va glad över de.. skulel kolla om jag fått in n¨perngar ifrån linda som hon satt in åt mig. skulel ju ta 3 arbetsdagar.. men mot min stora förvåning så hade jag inte fått odm pengarna men hade däremot fått 2600 från csn.. =)))
passar ritkigt bra nu när de e marknad å allt.. =) sitter inte alls fel de där heller.. =)
å imorgon för iddag ska jag ut med mina underbara ssyskonbarn på marknaden.. har lovat lilal filip som e nyopererad att vi skulel åka karusell.. =) baar jag fick följa med.. inte hans mamam lr nån av brorsorna.. lr jo, hans syster fick följa med men ingen anna. bara han, jag å emilia. =) va viktigt de enligt han.. =) han e så super duktigt på att prata å när han väl sätter igång så går de inte att få tyst på han.. =) så imorgon ska vi ut å racea i rullstolen. =) haha.. de e de roligaste som finns.. =)) för han skrattar så sjukt mycke då.. =)))
äntligen e de snart sommar å den 19 maj får alla hålal tummarna för mig då jag ska springa vårruset i västerås med frida å hennes jobb. =) då SKA jag slå 44 minuter som jag sprang på förra året.. =)

jaja.. nu ska jag gå å läsa mitt mess å försöka få liv i jenny.. =)) haha.. =)

puss å hej..

1 kommentar:

Jenny R sa...

tyvärr så fick du inte liv i mig för jag var redan vaken :P pusspuss love you...